miércoles, 12 de junio de 2013

Historisk reise i Spania

Historisk reise i Spania

av Solfried Gjelsten


Kjøp ditt nummererte eksemplar idag!
Selges i Den norske bokhandelen i Alfaz og på Cafe Pavarotti/ Aktuelt Spania i Albir.


En hilsen fra to fornøyde lesere:

“Også denne boken er et skattkammer. Gleder meg til å “vandre” litt fram og tilbake mellom kjente og ukjente steder i Spanias dramatiske historie. Du tilrettelegger kompliserte politiske konflikter så enestående fint for dine heldige lesere. Cordoba og forholdene mellom jødene og muslimene og jødene og de kristne blir noe av det første jeg vil lese.” K.F.
“Et praktverk av ei artikkelsamling. Jeg var jo forberedt på at det var bra saker, men dette overgikk mine fantasier. Nydelig bok med flotte bilder og nydelig layout. Jo dette blir ei bok som jeg garantert får mye glede av.  Det er jo ikke bare ren historie men også mye godt stoff om byer, geografi, om kunstnere og også fra reisen din. Bra var det også at man ikke må lese den fra perm til perm og så være ferdig, men også kan ta for seg de enkelte artikkelene som et oppslagsverk i fremtiden. Det gjør at jeg trur den vil bli tatt frem mange ganger.“ W.P.

0 comentarios :

Publicar un comentario