domingo, 1 de junio de 2014

Beautypoint


Øyevipper

Hemmeligheten bak lange øyevipper er herved avslørt ...

Jeg vil ta deg med til den fantastiske verden bak uttrykksfulle øyne og fantastiske øyevipper. Dette fordi jeg har oppdaget en hemmelighet, sssshh....



Med dagens mascaraer kan man godt oppnå blendende resultater. Det som virkelig teller i en god mascara er børsten. Den opptimale børsten sprer vippene slik at en magisk effekt oppnås. Vippene ser fyldigere ut, og ditt blikk blir åpnet.
En annen svært populær behandling er øyenvippeutvidelse. Ikke noe mer tukling med miniatyr limtube fordi nå kan kosmetologen gi deg kraftigere vipper. 

Dette blir gjort med dyrehår eller syntetisk hår. Denne metoden er høyt elsket av kjendiser og garanterer et sexy og alltid rent utseende.

Men: Forskning pågår alltid i kosmetikkindustrien, det er også skjedd en annen fantastisk innovasjon innen dette området. Damer, la meg personlig få presentere det nyeste produktet med en fantastisk suksess: Wimperserum, produktet er basert på en ingrediens ( Bimatoprost ) som i mange år er brukt i legemiddel mot Glaukom. Glaukom er en øyesykdom som også er kjent under betegnelsen ”grønn stær”. Det er imlertidig blitt oppdaget at denne ingrediensen ikke bare gir helbredelse av denne øyesykdom, men den ser også ut til å fremme hårveksten.

Du påfører wimperserumet to ganger daglig på vippekanten (som eyeliner), og du vil oppleve etter noen få måneder at vippene vokser og blir fyldigere. Jeg har brukt dette produktet i min salong, kjøpt av nysgjerrighet, det er tross alt jobben min å holde seg à jour med de nyeste trendene innen skjønnhet, og jeg kunne ikke holde dette hemmelig. Du kan gå en forførende sommer i møtte.

0 comentarios :

Publicar un comentario